PIAGAM PELANGGAN

 

Kami berikrar dan komited untuk menyediakan perkhidmatan yang cekap, profesional, beretika dan mesra kepada pelanggan kami (pelanggan) seperti berikut:

  • Perkhidmatan kaunter untuk semua urus niaga dilayan dalam tempoh lima (5) minit.
  • Permohonan pelajar untuk mendapatkan perkhidmatan kaunseling dilayan dalam masa dua (2) jam.
  • Permohonan pelajar untuk mendapatkan perkhidmatan bimbingan dilayan dalam masa dua (2) jam.
  • Mengadakan sesi kaunseling / kaunseling dalam masa 40-60 minit setiap sesi
  • Tetap up to date dengan pelanggan dengan menyediakan perkhidmatan yang sesuai dalam masa seminggu
  • Berusaha untuk merujuk pelanggan kepada pihak tertentu dengan persetujuan pelanggan berdasarkan keupayaan Pegawai Psikologi dalam masa 24 jam
  • Aduan pelanggan disambut dalam tempoh tiga (3) hari bekerja.